De laatste dag in Paramaribo Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu De laatste dag in Paramaribo Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu

De laatste dag in Paramaribo Suriname

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

21 Oktober 2021 | Suriname, Paramaribo

Gisteravond een leuke avond gehad en lekker gegeten.
Vandaag al heel vroeg op om te testen, er stond al een behoorlijke rij maar op zicht waren we snel aan de beurt. Na een half uurtje wachten kregen we beide de uitslag "negatief" dus we kunnen vanavond terug naar huis. De hele dag een beetje rustig aan gedaan. Appartement opgeruimd en alle boodschappen die ik nog had ( halve pakken spaghetti, pasta, koffie) heb ik allemaal aan de buurvrouw gegeven die er heel blij mee was.
We worden om 16:00 uur opgehaald door Carie en Charles om naar het vliegveld te gaan.
We vliegen om 20:50 en zijn morgen om 10:40 zijn we weer in Nederland.

• 21 Oktober 2021 - 18:53

Wendy:

Ik heb genoten van al je verhaaltjes! Jammer dat het nu klaar is!