De supermarkt - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu De supermarkt - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu

De supermarkt

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

25 September 2021 | Suriname, Paramaribo

Vandaag geen foto's want het enige wat ik gezien heb vandaag zijn supermarkten aan de binnenkant.
Ik had geen idee welke supermarkt duur was of goedkoop, welke op fietsafstand was ( in de verzengende hitte ) of misschien wel lopend.
Dus mijn stoute schoenen aangetrokken en aan een buurvrouw gevraagd die was zo lief om mee te gaan met de auto. Ik heb verschillende supermarkten gezien ééntje die veel te duur was voor haar maar ze vond het fijn om daar even door heen te lopen denk ik ééntje dicht bij het huis die gaat het ook worden een nette supermarkt niet te duur en op fiets of loop afstand. Mijn buurvrouw Louise genaamd was heel prijsbewust en ik realiseerde me dat zij eigenlijk niks kon kopen omdat alles te duur was. Ik heb haar maar een paar boodschappen gegeven voor de tijd en de benzine zullen we maar zeggen. Ze was erg blij.
Terug in mijn appartement gelijk de airco even op ijs gezet zodat het weer lekker koel was binnen. Nu even een kleine siesta het is hier nu ik dit typ 15:20 uur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 12 Juni 2021
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 3808

Voorgaande reizen:

23 September 2021 - 21 Oktober 2021

vrijwilligers werk Suriname

Landen bezocht: