Dag 4 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

30 September 2021 | Suriname, Paramaribo

Vanmorgen een gezellige ochtend gehad met meerdere vrijwilligers uit Suriname die 1 x per week een paar uurtjes komen. Zij besteden veel aandacht aan de kinderen. Dat was even super fijn, de kinderen waren vrolijk. We hebben gezongen , muziek gemaakt en ik heb veel handen gemasseerd ;) Het jongetje op de foto genoot er erg van, hij was zo blij. Na de leuke ochtend op de dagbesteding. Heb ik weer geholpen op de groep, daar was het als vanouds eten geven en dat was het. Het kleine jongetje met het rode t shirtje huilde er wordt geen aandacht aanbesteed. ( dit jongetje is erg ziek) Ik heb een poosje bij hem gezeten en uiteindelijk werd hij stil. Beetje praten zachtjes zingen. Ik merk zo veel onvrede bij het personeel, dat ze gewoon het hoognodige doen. Maar goed ik breng wat ik kan brengen ik bid en vraag om kracht voor het personeel zodat ze weer met meer liefde met deze kindjes gaan werken. Want dat verdienen ze.


IK hoorde van de week dat de benzine in Nederland naar de 2 euro gaat hier is het 0,60 cent. En nog is dat erg duur voor de mensen hier. De armoede groeit per dag.

  • 01 Oktober 2021 - 19:36

    Esther De Ridder:

    Heftig om te zien allemaal..
    Respect!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 12 Juni 2021
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 3792

Voorgaande reizen:

23 September 2021 - 21 Oktober 2021

vrijwilligers werk Suriname

Landen bezocht: