Vrolijke dag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu Vrolijke dag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu

Vrolijke dag

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

06 Oktober 2021 | Suriname, Paramaribo

Vandaag was er een vrolijke sfeer op de groep, er werd gezongen en gedanst. Eén medewerker had gekookt voor het personeel. Het was zo pittig/ heet ik dacht dat mijn hoofd plofte maar ik deed stoer en at gewoon door :) . Uiteindelijk na een paar happen begon het te wennen en ging ik het ook lekker vinden. Curry met kip.

Verder heb ik met verbazing staan kijken hoe het haar werd gevlochten van één meisje.

Al met al een leuke dag gehad!!


  • 06 Oktober 2021 - 22:46

    Merel:

    Nog 8 dagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 12 Juni 2021
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 3884

Voorgaande reizen:

23 September 2021 - 21 Oktober 2021

vrijwilligers werk Suriname

Landen bezocht: