Fietstocht 24-09 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu Fietstocht 24-09 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu

Fietstocht 24-09

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

24 September 2021 | Suriname, Paramaribo

Vandaag de fiets gepakt, was even wennen weer op de "gewone fiets" En het was erg warm. Veel water mee en gaan. Een paar mooie plekjes gezien van Suriname.
Ford Zeelandia, De Suriname rivier, de markt, de palmentuin en een paar historische huizen. ( die jammer genoeg erg verwaarloost zijn) Ford Zeelandia heeft een rijke historie in de tuin staat nog een beeld van Koningin Juliana.

Het fietsen op zicht is wel een dingetje links rijden, maar het is ook een kwestie van wennen en vooral goed opletten. Mijn werkplek is ongeveer 15 minuten fietsen.
Dus als ik dat straks dagelijks ga doen dan moet dat geen probleem meer zijn.
Het weekend heb ik nog voor mezelf dat is wel fijn want ik moet erg wennen aan de vochtige hitte en heb nog last van een jetlag

• 24 September 2021 - 20:36

Dennis :

Poh, de jetlag. Inderdaad even schakelen! Kan je geen duo fiets krijgen? Of misschien een skelter?

• 24 September 2021 - 21:06

Arno:

Leuke start!
    App binnenkort ook eens een foto / filmpje. Ben benieuwd hoe je woont en werkt...
    Geniet!

• 25 September 2021 - 07:46

Erna:

Goedemorgen actief hoor let maar goed op met links fijn dat je nog twee dagen heb om bij te komen wij zijn onderweg naar Schiphol

• 25 September 2021 - 09:24

Tonny Van Der Steege:

Het avontuur is begonnen... de reis is goed gegaan!..... en nu alweer op de fiets....erg leuk om met je mee te reizen.... ik zie die verwaarloosde huizen helemaal voor me:)..... ik zie uit naar je volgende verslag..... geniet nog van het weekend....veel liefs

• 25 September 2021 - 09:26

Nicolijn:

Leuk Joo!

• 26 September 2021 - 18:54

Jenny Zonneveld-Wellner :

Hoi Jolanda, Wat leuk om zo met jou mee te mogen genieten. Geniet van dit avontuur. Lieve groet, Jenny- Alpha.