Dagje buiten - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu Dagje buiten - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu

Dagje buiten

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

05 Oktober 2021 | Suriname, Paramaribo

Vandaag een dagje in de tuin doorgebracht met een deel van de kinderen. Muziek aan en genieten. Af en toe heb ik een rolstoel gepakt en ben een rondje wezen lopen over het terrein. Daar kwam ik die prachtige hagedis tegen.
Hij ging even voor de foto zitten.
Ik heb een discussie aangehoord van personeel over de nieuwe president en de oude president en waarom het zo slecht ging enz enz enz Ze ging steeds harder schreeuwen tegen elkaar de frustraties zijn zo verschrikkelijk hoog. Het is ook zo erg om te horen wat deze mensen verdienen. Ik vind de prijzen in de supermarkt eerdere laag dan hoog maar toen ik hoorde wat deze mensen verdienen dan snap ik sta je niet elke dag normaal boodschappen kan doen. Zo leeft ongeveer 80% van de bevolking maar een klein stukje buiten Paramaribo staan de meest prachtige huizen. en dat is ook Suriname.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 12 Juni 2021
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 3914

Voorgaande reizen:

23 September 2021 - 21 Oktober 2021

vrijwilligers werk Suriname

Landen bezocht: