Merel in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu Merel in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu

Merel in Suriname

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

15 Oktober 2021 | Suriname, Paramaribo

Vandaag opgehaald door het busje van Betheljada. Tot 12:00 uur op de dagbesteding geweest. Geleerd hoe ik moest vlechten. Daarna naar huis gefietst na eerst een tussenstop te hebben gemaakt bij de KFC . Het menu is vrij beperkt. En voor de mensen hier niet te betalen, maar voor onze begrippen spotgoedkoop.
Thuis even lekker in de airco bijgekomen van de hitte ( het went niet) En om 15:30 naar het vliegveld om Merel te halen. Het vliegtuig was al geland en we hebben maar een half uurtje hoeven wachten op Merel. Ze zat voor in het vliegtuig dus ze kon er als eerste uit. Een nieuwe fase van mijn reis naar Suriname is begonnen samen met mijn dochter de toerist uithangen. Even wat anders dan het werken wat ik afgelopen weken heb gedaan. Vandaag gaan we voor Merel een fiets ophalen en dan naar Betheljada om gedag te zeggen.

• 15 Oktober 2021 - 11:39

Rolanda:

Geniet samen met Merel!

• 15 Oktober 2021 - 11:45

Tonny:

Een goede reis gehad?......
    een pareltje:.....samen genieten van de laatste week....

• 15 Oktober 2021 - 12:08

Nicolijn Van Brummelen:

Heerlijk! Heb een fijne week samen!

• 15 Oktober 2021 - 13:11

Arina:

Fijne week samen met Merel.

• 20 Oktober 2021 - 23:39

Marc:

Ik lag een beetje achter met lezen........ gezellig samen, veel plezier.