Even een keer niet op de fiets. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu Even een keer niet op de fiets. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu

Even een keer niet op de fiets.

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

13 Oktober 2021 | Suriname, Paramaribo

Vandaag op de dagbesteding. Slingers gemaakt en opgehangen. De dames wilde de ruimte versiert hebben.
Om 14:30 de kinderen naar huis gebracht. Ik kon weer meerijden en ben thuis afgezet, en morgenochtend ( wel vroeg)opgehaald. Dus even niet door de hitte op de fiets.
Morgenochtend is mijn laatste werk dag, ik werk tot 12:00 uur dan terug naar mijn tijdelijke huis beetje opruimen en dan Merel van het vliegveld halen.

• 13 Oktober 2021 - 20:55

Heidi:

Ook leuk om nog een beetje vakantie te vieren! Veel plezier met Merel!

• 14 Oktober 2021 - 04:22

Esther De Ridder:

Merel heeft er zin in!

• 14 Oktober 2021 - 21:08

Nienke Van De Steen:

Zo weer helemaal bijgelezen. Wat maak je toch een hoop mooie dingen mee. En leuk om te zien dat je zo lekker creatief bezig bent, precies zoals je bent :) straks lekker genieten met merel