Ziek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu

Ziek

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

17 Oktober 2021 | Suriname, Paramaribo

Helaas vandaag hadden we een dagje uit gepland, met Carie en Charles maar dit ging niet door. Merel is behoorlijk ziek geworden. Eigenlijk was ze gisteren al niet lekker haar neus zit dicht en haar bijholtes zijn ontstoken ze heeft pijn onder haar ogen. Bij de luiaards werd ze spierwit en begon over te geven. Terug thuis heeft ze weer overgegeven. Vanmorgen voelde ze zich nog niet goed dus we moesten ons tripje afzeggen. Gelukkig hebben we neusspray gekregen en ze heeft gestoomd. Verder regelmatig paracetamol. En veel geslapen vandaag. Ze voelt zich voor nu wel iets beter. Hopelijk kunnen we morgen wel op pad. Plantage tour en dolfijnen spotten.

• 17 Oktober 2021 - 20:40

Je Moeder En Oma :

Nou dat is geen leuk bericht hopelijk gaat het snel wat beter,heb ze iets verkeerd gegeten misschien omdat ze spug wens de maar heel veel beterschap xxx

• 17 Oktober 2021 - 20:55

Marc:

Ooooh jeetje dat is zonde, sterkte en beterschap voor Merel.

• 17 Oktober 2021 - 22:16

Heidi:

Beterschap Merel!!

• 17 Oktober 2021 - 22:42

Arno:

Beterschap Merel!
    Hopelijk gaat het beter en kunnen jullie weer lekker op avontuur

• 18 Oktober 2021 - 07:16

Dennis:

Dat is ontzettend vervelend! Beterschap!!

• 18 Oktober 2021 - 19:25

Femmie:

Ach, wat lastig om daar in de hitte ziek te zijn! Niks aan. Sterkte Merel en beterschap; hopelijk zijn jullie nu op weg naar de dolfijnen, want dat is dol fijn! Hopelijk hebben jullie minder muggen in de plantage dan wij in 2012 hadden. We hebben weinig van de plantage gezien want we bleven achtervolgd worden door een wolk van muggen: dus we moesten in beweging blijven en liefst snel…