Dagje op pad. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu Dagje op pad. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu

Dagje op pad.

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

09 Oktober 2021 | Suriname, Paramaribo

Wat een super leuke dag heb ik gehad en wat een super lieve mensen ontmoet.
De dag begon al heel vroeg toen de buurvrouw Louise vroeg of ik koffie kwam drinken. Ze had van alles klaar gezet fruit, koekjes enz. Daarna werd ik opgehaald door Charles en Carie die hebben mij de hele dag meegenomen. we zijn eerst naar/ over de Coppename rivier gegaan, naar een klein vissersdorpje "Boskamp" waar heel veel familie woont. Daar hebben we een bezoekje gebracht.
Toen zijn we even op kraamvisite geweest, waar we hartelijke werden ontvangen met een hele maaltijd.
Toen nog naar het stuk grond wat Carie heeft geërfd van haar vader, prachtig stuk maar waarvan maar de helft gebruikt kan worden omdat de rest oerwoud is. Het stond vol met allerlei soorten fruitbomen en verschillende kokos palmen. Ik kreeg van alles in mijn handen om te proeven. Op mijn schoot lig Cacao.
Daarna nog naar het stadje Groningen even rondgekeken. Ik heb prachtige natuur gezien en erg veel lieve mensen ontmoet.


  • 09 Oktober 2021 - 23:30

    Heidi:

    Weer een gezellige dag dus en mooie foto’s ook!

  • 09 Oktober 2021 - 23:39

    Arno:

    Das een leuke zaterdag, 1 om te onthouden

  • 09 Oktober 2021 - 23:58

    Rolanda:

    Wat is het tof om zo met je mee te genieten! Fijn dat je het zo naar je zin hebt.

  • 10 Oktober 2021 - 11:30

    Je Moeder:

    Ziet er gezellig uit allemaal fijn dat je leuke mensen heb ontmoet

  • 10 Oktober 2021 - 18:39

    Arina:

    Mooie foto,s. Leuke ervaring cacao proeven, tussen de palmbomen. Weer eens wat anders dan appels en peren.

  • 11 Oktober 2021 - 23:07

    Marc:

    Wat een heerlijke dag......
    Fijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 12 Juni 2021
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 3900

Voorgaande reizen:

23 September 2021 - 21 Oktober 2021

vrijwilligers werk Suriname

Landen bezocht: