De tweede week. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu De tweede week. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu

De tweede week.

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

05 Oktober 2021 | Suriname, Paramaribo

Mijn tweede week is leuk begonnen. Vandaag op de recreatie geholpen. We hebben gekleurd, met blokken gespeeld, en de "baby verzorgt" verder heb ik ook een goed gesprek gehad met de directeur, hij wilde weten hoe de eerste week gegaan was. Verder wilde hij dat ik morgen op de dagopvang mee werk, die wordt vanaf morgen weer geopend na twee jaar. Ik ben benieuwd wat dat dan weer brengt.
Normaal als ik klaar ben met werken heb ik een soort van routine, langs de supermarkt eten halen voor de avond, bij het huis gelijk de airco aan en even een powernapje doen. Daarna eten koken en lekker op de veranda op eten daarna nog een kopje koffie. Het is zo lekker koel in de avond. Helaas liep deze avond iets anders. Mijn powernapje is een POWERNAP geworden.
Ik werd pas om 21:00 uur wakker totaal geen trek dus alleen maar wat fruit gegeten straks snel weer mijn bedje in. Op naar morgen weer een nieuwe ervaring.

  • 05 Oktober 2021 - 12:13

    Arno:

    Steeds weer nieuwe avontuurtjes en indrukken. Leuk, interessant maar ook vermoeiend natuurlijk.
    Succes bij de dagopvang.

  • 05 Oktober 2021 - 20:09

    Arina:

    De tijd gaat snel, alweer de tweede week daar, het zal zeker veel indrukken geven, deze ervaring. En nog lekker genieten van het zomer gevoel, succes.

  • 06 Oktober 2021 - 03:48

    Dennis:

    Hahaha, het bekende powernap probleem!

  • 06 Oktober 2021 - 23:50

    Femmie:

    Ha, bijzonder om een stukje van je ervaringen te lezen! Morgen ga ik me verdiepen in de rest (ik heb het dus gevonden!).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 12 Juni 2021
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 3906

Voorgaande reizen:

23 September 2021 - 21 Oktober 2021

vrijwilligers werk Suriname

Landen bezocht: