Race auto - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu Race auto - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jolanda Batenburg - WaarBenJij.nu

Race auto

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

12 Oktober 2021 | Suriname, Paramaribo

Vandaag weer op de dagopvang. En ik ben mee geweest alle kinderen naar huis brengen. Ik dacht werkelijk waar ben ik in verzeild geraakt. de kinderen werden tegen elkaar aangezet op de bank ( twee in een rolstoel achterin) En gas erop en als ik zeg gas erop dan bedoel ik ook gas erop. Het was niet normaal zo hard de chauffeur reed. Gelukkig zijn alle kinderen heelhuids thuis .aangekomen ;). Ik heb op de terug weg nog gevraagd of dit het dagelijks werk was van de chauffeur. Hij zit normaal in het leger. Maar is gedoneerd ( uitgeleend zoals wij dat zeggen) aan Betheljada We zijn van Paramaribo Noord naar Zuid gereden. Wat een verschil in districten. Noord staan toch wel de mooiere huizen, zuid een stuk minder. Er stonden huizen die het goed zouden doen op een bouwdorp aan het eind van de schoolvakantie in Nederland.

  • 12 Oktober 2021 - 22:19

    Arno:

    Je raakt zo ingeburgerd dat je straks nog gaat emigreren, haha.
    En wat bedoel je met de laatste zin?...

  • 13 Oktober 2021 - 14:19

    Tonny:

    wat een mooie inkijk geef je van Suriname....
    ik geniet elke dag van je verslag...
    thanks

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 12 Juni 2021
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 3928

Voorgaande reizen:

23 September 2021 - 21 Oktober 2021

vrijwilligers werk Suriname

Landen bezocht: